Sunday, June 17, 2007

Bengkel Pusat Akses Sekolah Pkt Daerah Batu Pahat

22 Jun 2007 : Bengkel Pengurusan Pusat Akses Sekolah Daerah Batu Pahat untuk Pengetua, Guru Besar dan Penyelaras Pusat Akses Sekolah. Intipati bengkel adalah untuk membantu para sekolah dalam pengurusan pusat akses sekolah dan permasalah berkaitan perjalanan dan pembangunan pusat akses sekolah. Taklimat akan disampaikan oleh Penolong Pengarah BTP Negeri Johor (Tn Hj Misti Kana) dan Pegawai Teknologi Pendidikan BTP Negeri Johor (Tn Hj Rahman Giman).

No comments:

MAKLUMAT PENGURUSAN PKG 2007

Sempena musim mesyuarat pengurusan PKG, PKG Pt Raja sangat berbesar hati untuk menyumbangkan fail berkaitan data mesyuarat pengurusan PKG bagi 2007. Data berikut boleh di muat turun melalui ruangan download dengan tajuk "Mesyuarat Pengurusan PKG 2007". Segala kekurangan dalam data tersebut didahului dengan jutaan ampun. Selamat menggunakan dengan cermat.

SENARAI KEPERLUAN PKG DAERAH BATU PAHAT

Keperluan PKG yang pihak tuan telah hantar ke En Arpah semalam telah siap dikemaskini. Anda di minta download fail keperluan PKG untuk sebagai simpanan. Kerjasama didahului dengan jutaan terima kasih.

KURSUS PSS

KURSUS PSS
Membina Vedio Klip Kursus di D'Village, Melaka

KENANGAN BERSAMA PENGARAH JPNJ

KENANGAN BERSAMA PENGARAH JPNJ
Sempena Lawatan Banjir YB Menteri Pelajaran di SK Seri Teluk